Ernst, och lite annat!

Nu är han tillbaka igen och jag säger bara, WHY!!?

Vem jag syftar på? Jo Ernst så klart! Den där Ernst!

Först smög han sig in i tvn, sen blev det radion, tidningarna, reklamskyltar! ja den mannen var helt änkelt över allt! *suck*  och varför igentligen? vad är det för speciellt med han? *funderar* nej jag kan i alla fall inte komma på något *ler*

Sen försvan Ernst *och jag grät inte* Det var lugnt och tyst, fram tills nu då, Nu är Ernst tillbaka!
Nu har dykt upp lite här och där, GAAAH!
men vet ni vad det värsta är? Jo att Ernst nu hamnat i min blogg *oj oj oj* han är då över allt ;)


Och vad är det med rökarna?

Mitt i ett hav av människor (som lyssnar på artister) Så tänder de sina ciggaretter och blåser ut röken över alla andra *host host* men vi som har astma då (eller på andra sätt inte vill komma i kontakt mig rök) ska man inte ta hänsyn till sina medmänniskor längre?
Är det inte värt något att bry sig om andra människor?

Tio tusen röda rosor till BassHunter, Den killen är helt underbart fin att se på!
Man blir liksom glad! Basshunter var den ende som var något att lyssna på vid NRJ!
(så det så petter, cameron och de andra)

(nu ska jag laga mat, kyckligpytt för den som undrar)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback