Och plötsligt...

Och plötsligt, spred sig en känsla igenom hennes kropp, en känsla av längtan blandat med något som nog kan kallas för glädje.

Vad som framkallade dessa känslor *ler* Jo jag kom på vad mina framtida barn ska heta.
Och min framtida man, som således kommer bli pappa till mina framtida barn, ja han har inget att säga till om saken *ler*

Det där kändes konstigt, jag, en mamma! *funderar* nej inte än på ett tag i alla fall.
Men man växer nog in i tanken och snart kanske den inte låter så främande *hoppas*

Och jag ska bli en bra mamma, det har jag bestämt.
Kärlek, uppmuntran och sagor ska jag slösa på mina barn.

William Henry Edward Och Cadense Kristina Millie   Det är namnen jag har bestämt.

Hoppas bara att världen är en lite bättre plats då.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback