RIX FM

I måndags var jag inne i stan och kollade in RIX FM FESTIVAL.
och ja, det var helt okey. Solen lyste och Roger var het hetare hetast! Titti var fin och Fylking, ja han var Fylking helt änkelt ;)

(varför hamnar jag alltid bredvid människor som är helt galna, nej jag vill inte ha erat vatten på mig, och inte era popkorn heller)

Artisterna var en härlig blandning. Som tog sin början med Sebastian. Varför har jag inte lyssnat på honom förr? Mannen har ju talang!  Helt klart coolaste snubben där.
Sen var Evan där också och han spelade min favorit låt (den som var med i melodifestivalen)  *Me lika Evan* Amy Diamond var inte lika bra (kommer aldrig att gilla hennes musik) så var det sagt.
Da Buzz, nej nej nej, vill inte höra! Shirley Clamp, helt okey. Går absolut att lyssna på :) trallvänligt.
Jessica Andersson, vacker som en dag och med en av sveriges vackraste sångröster! (snyggaste kläder hade hon också) Peter Jöback *oh la la*  Jöback har nog den finaste sångrösten på den manliga sidan. proffsig som få och lika vacker som alltid! Patrik Isaksson, då höjdes temperatyren en aningen och folket rörde på sig ytterliggare, det är bara att konstatera, Patrik är poppulär (så även hos mig) Hans musik är som godis för öronen! Linda bengtzing, (nu blev jag nästan kär) vilken kvinna! vilken röst, vilken utstrålning, power helt änkelt! Linda var helt klart proffsigast av dem alla! kvällens bästa.
Sist, men inte minst, så har vi ju Bosson. Jag har alltid gillat Bosson och det slutade jag inte med efter den kvällen, han är het, han är bra, han är BOSSON!  och jag tänkte på dig där Kristina och på låten vi alltid lyssnade på (jag tror nog att du satt på ett måln där upp och lyssnade)


Ja det var en kort sammanfattning av artisterna! lite ros och lite ris (som det ska vara)

Och dom hade ju en tävling också, pris för den risigaste frisyren (ganska roligt faktiskt)
Men vem vill gå upp på en scen och få pris för risigaste frisyren? hehe. aja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback