Irriterad, typ ;)

Jag sa att Rockstars är heta, syftade på sättet, kläderna, sminket, håret. Så nu är jag tydligen ytlig *suck* När ska människor ge sig!

ytlig hade jag varit om jag tex hade sagt att alla som inte är blonda är fula! men det sa jag inte, så hur kan du få mig till att vara ytlig! Jag är ju den som tycker att alla människor är fiina :) och sen att jag tycker att Rockstars är heta, vad är problemet?


*Funderar* Ibland blir jag bara så irriterad!



Jag vill ha en rosa mobil. Men du manlige Mikael, är rosa kvinnligt också, eller är det bara manligt? ;)

Irriterad blir jag också på människr som pratar skitsnack bakom folks ryggar! Satt på spårvagnen här om dagen och sättet bakom så satt det två personer från min skola. De snackade illa om en annan tjej. och jag fattar inte varför, vad får de ut av det? mår de bättre sen? den tjejen de prtade om är i alla fall en jätte snäll och trevlig tjej *funderar*

*VÅGA VÄGRA SKITSNACK*

Det är irriitationens dag idag känner jag *ler* så vad blir jag mer irriterad på då? *funderar

  • Busschuförer som kör som galningar
  • När det regnar och jag har glömt paraplyet
  • Människor med ryggsäck på bussen (De tar inte av sig den, utan låter en annan få den i huvudet) irritationesobjekt om något!
  • Den där läraren
  • bilar som inte stannar vid övergångsstället!
  • Alla avundsjuka människor i samhället



Rockiga hälsningar







Finaste färgerna

1. Blå
2. svart
3. Röd
4. Grön
5. vit

Hetaste männen

1. Richard Gere
2. Ryan Gosling
3. Björn Skifs
4. Vince vaughn
5. ?


favisarna inom musik

1. Staffan Hellstrand
2.Lars Winnerbäck
3. Noice
4. ebba grön / Dia psalma
5. osignade artister


Finaste kill och tjej namnen

1. William/ cadanse
2. River / Milly
3. Edward / Kristina
4. Henry /
5. tristan

(JA JAG ÄR UTTRÅKAD)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback