lite av varje

Ja varför! varför gjorde jag så igentligen *funderar* ibland blir jag inte riktigt klok på mig själv. Varför var jag tvungen att skicka iväg det där smset som spiken i den redan stängda kistan! *funderar* inte så smart kanske, eller kanske det smartaste jag någonsin gjort *vem vet* men i vilket fall som helst så skulle jag ljuga om jag sa att jag saknade dig, kanske lite, men absolut inte så att det tär på mig. *fri som en fågel, med den egna viljan*

För den som vill veta, så kan jag medela att jag nu har färgat håret rött, stoppljus. Tackar Johanna för hjälpen!

Och jag har nu förstått vad låten handlar om, och med änns så är den mycket mycket bra! Gör så ofta, lyssnar på låtar men tänker inte på vad den handlar om! I vilket fall som helst så handlar låten om en tjej som bedrar sin kille. that´s it!

I would like to be a part of your life

Vilken galen dröm jag hade i natt *ler* Inte varje dag man krockar med Elena.

Och med änns så fick jag en otrolig lust att se på filmen Höst i New York! Otroligt vacker och romantisk film, men ändå så sorglig! *se den*

Peace alla määniskor där ute i världen och kom ihåg att vara snälla mot er själva (Och mot alla andra med för den delen) Love to you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback