onödigt vetande kanske ;)

Namn: Magdalena
Smeknamn: Mia, Fia, maja
Födelsedag: 19e september
Födelseort:  Norrköping
Bott i:  Norrköping, men nu Göteborg
Ögonfärg: Gröna
Hårfärg: Färgat mörkt
Arbete:  studerar
Familj: mamma pappa fyra syskon två hundar
Förebild 1: Kristina
Förebild 2: Mamma

________________________________________________

FAVORIT :
Färg: Blå
Plats: Göteborg / Österlen
Land: Sverige
Spel:  kortspel
Drog: Staffan är min musikdrog
Fordon: vill haaa en motorcyckel ju
Film:  Höstlegender, A walk to remember, dagboken, brokeback mountain. mfl
Djur: Hund (Vargar är vackra)
Serie: sex and the city, beverlyhills, scrubs, CSI.
Artist: Staffan Hellstrand / Lars Winnerbäck
Café: Inget speciellt!
Årstid: Hösten

______________________________________________

BRUKAR DU :
Peta dig i näsan: hmpf
Titta på dig själv i spegeln:  nästan varje morgon skulle jag tro =P
Gnälla: ibland
Skrika: Inte så värst ofta
Sova: Ja, varje kväll
Ha ångest:  Ja
ta mediciner du inte borde ta: Nej
Vilja dö:  Nej
Drömma mardrömmar:  Nepp, dem tar min drömfångare hand om
Drömma sexdrömmar:  Inte vad jag kan minnas =P
Ta droger: Neej
Åka pulka: Jaa, när det är snö så!
Försöka vara annorlunda: Det är jag väll redan! ;)
Klä dig i svart:  svart är fint
Gå till kyrkan:  endast vid dop och liknande saker
Promenera: Ja det är klart
Gå i skolan:  Ja
Röka:  Neej
Ha sex:  Hmpf
Ljuga:  vita lögner
Hata folk:  Försöker att inte hata någon
Lita på folk: Det har jag svårt för

_______________________________________________

NÄR :
Åt du senast: för en stund sen
Läste du en bok senast: läser ofta böcker
Var du på konsert senast: Augusti
Köpte du något senast: någon dag sen kanske
Kysste du någon senast: hmpf
Svor du senast: idag?
Sjöng du senast: Idag!
Klagade du senast: Idag?
Är det sommar: Ja säg det
Ska du sluta röka: Röker ju inte!
_______________________________________________

VEM :
Saknar du: Kristina Sofia kristian Björn och älskade farfar
Vill du döda: Ingen
Rörde dig sist: en hejdå och ses snart kram av mamma!
Vill du slå: hmm
Vill du kittla: pappa, för han skrattar som en galning!
Kramade du sist: mamma
Vill du prata med: Kristina
Skrek du på sist: Det minns jag inte, min bror kanske!?
Vill du vara som: Kristina
Sårade dig sist: Han
Vill du bli galet full med: Emelie
Gjorde dig riktigt glad senast: Nellie och Alice gör mig alltid glad!
Fick du sms från senast: Niklas, ir va det Johanna ;)
Ringde dig senast: Mamma
Är vackrast på jorden: Mamma

________________________________________

HAR DU :
För många vänner:
Nej. Kan man ha det?
Förföljelsemani: Eh Nej!
Tvångstankar: Någon kanske
Någon annan psykisk sjukdom: Hmpf
Någon fysisk sjukdom: Hmpf
Någon skada: Nej
Färgat håret: Ja! Just nu är det färgat mörkt
Brutit några ben: Nej
Några piercings: Nej (fegis)
Egen dator: Jaa
Gjort bort dig rejält: Det har jag nog
Bra självförtroende: Ibland, ibland inte.
Kramat någon: Jaa. Kramar är livet ju ;) 
Tagit nakenbilder: Absolut inte!
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej
Bjudit ut någon: Njae
Varit kär: Denna kvinna kan inte bli kär ju *snyft*
Dumpat någon: Jag flyr efter en dejt
Blivit dumpad: Nej
Velat vara otrogen: Neej
Varit otrogen: Neeej
Stulit någonting: När man var liten?
Lämnat landet: Nej
Rymt hemifrån: Nej
Tuttat eld på nåt: på ett ljus?
Gjort något olagligt: Maybe ;)

________________________________________

HUR
Går du:
som en människa?
Svarar du i telefonen: genom att säga mitt namn ;)
Fördriver du tiden: Med sådant jag gillar
Mycket pengar har du: som student har man det knapert
Tjänar du pengar: studielån *suck*
Bäddar du sängen: Ja hur brukar man bädda en säng ;)
Ofta diskar du: efter maten
Ofta städar du: När det behövs
Många stör du dig på: en hel del
Ofta träffar du din familj: varannan helg kanske!

_____________________________________________

TROR DU :
Att du kommer bli något: Det måste man väll tro, eller?
På gud: Jag tror på något, men vet inte riktigt på vad
På rymdvarelser: kanske
Att folk tycker om dig: Någon kanske gör det
På ett liv efter detta: Ja
Att fiskar kan tänka: Det har jag aldrig funderat på
Att du kommer leva länge: Ja

_______________________________________________

ÄR DU :
Förstående: Ja
Öppensinnad: kanske
Arrogant: Nej
Osäker: Ja
Intressant: Ja, kanske ibland
Hungrig: Som alla andra
Smart: Ibland är jag nog det med
Barnslig: Ibland
Rolig: ibland
Pratglad: Beror på vem jag pratar med
Frågvis: nja
Organiserad: ?
Sentimental: njaw
Lättförstådd: eh ?
Lättuttråkad: Ja!
Ansvarsfull: Ja!
Vegetarian: Nej
Besatt: Nej
Arg: Njae
Respektingivande: någon gång kanske?
Ledsen: Mer sorgsen
Glad: Ibland
Pålitlig: Jaa
Laglig: Ja
Filosofisk: kanske
Svår: Ja
Kär: Vill bli kär
Positiv: Ibland
Originell: hm ?
Lätt att förföra: Nej
Bra på att ge komplimanger:  Njae

___________________________________________


VÄLJ :
Katt eller hund:
Hund
Vit eller svart: måste man välja?
Varmt eller kallt: mitt emellan
Vatten eller land: en kombination?
Sex eller kyssar: Kyssar
Telefon eller internet: beror på vad det ska användas till
Musik eller tystnad: beroende på tillfälle
Bok eller film: båda
Leva eller dö: LEVA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback