Damen på bussen

Jag hoppas att den där damen på bussen inte menade det hon sa (högt) i mobilen.
Jag var tvungen att kolla till på henne. Ville veta hur en människa som sa så såg ut, och nu vet jag det :)
Hon pratade med någon om presenter och tydligen så måste den personen i telefonen ha frågat hur mycket presenten kostade, för hon svarade följande: Det beror väll på hur mycket man älskar sitt barn.
eh, va? Så en fattig människa som inte har råd att köpa presenter älskar inte sitt barn då eller?
Eller den människa som köper många dyra saker hela tiden bara för att han/hon inte vill konfronteras med sina känslor. till exempel.

Men sen kan det nog vara så. Att om man älskar sitt barn så köper man nog dyrare saker än om man inte älskar sitt barn. Fast då hade man väll inte köpt något alls, eller?

Hm. Nu blev det lite knas.
men aja, jag tycker iaf inte att man säger så där.
Jag menar, kärlek och pengar, nej nej.

Jag tror nog att mamman där borta älskar sitt barn minst lika mycket som mamman som köpte en sportbil till sin son.

Flum flum



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback