Flum flum

Och jag ljuger inte när jag säger att han var otroligt snygg.
Jag är inte den ytliga typen, men han var snygg!
Såg ut som en gyllenbrun kramgo nallebjörn *drömmer*
Undrar vem han var?

Jag är faktiskt lite irriterad på mig själv.
För varför skulle jag välja just det där ämnet att skriva projektarbete om? varför varför varför!
Men vem vet, det kanske blir bra *idrottpsykologin här kommer jag*

Varför sitter jag här och skriver
och vad sjutton är det jag skriver *funderar* bla bla bla

Godag, trevligt att du tittade förbi

Och vart har du tagit vägen då?
Antingen så har du försvunnit för gott eller så lurar du någon stans i kanten.
Men hallå, kom fram nu! Lite action tack. Raka svar vill jag ha. bestämdhet.
Inget mesigt daltande fram och tillbaka. Blir bara snurrig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback