Pannekaka, Roger och takflækt

Laga aldrig pannekaker nær du ær stressad *mitt råd* pannekakan blir då lika stressad som du och fastnar sen i stekpannan *vishet*
Behøver jag tillægga att pannekaker stog på matlistan idag? ;)

Har precis læst ut en braig bok *tack moster før att du bytte några bøcker mot takflækten*
Før tænk om jag inte hade kommit på den braiga iden att ge Emelie takflækten mot att jag fick ett par bøcker av henne.
Før hade jag inte gjort det, ja då hade jag ju aldrig fått læra kænna Jazz Kilkullen. Sen att det var mammas takflækt gør ju inte bytet mindre lyckat ;)

Inne på andra veckan i Norge nu och jag trivs. Pga det som två speciella bokstaver inte finns med, och att de sen ær utbytta mot två andra. Krångligt va? ;)  Vældigt trevliga mænniskor hær också.

I Sverige, nærmare bestæmt i Norrkøping. Så får Emelie idag chansen att spana på Roger N. Hoppas værkligen hon tar den chansen och låter øgonon få lite onsdagsgodis. Før hur heeeeeet ær inte Roger N?  Och om jag inte minns fel så ær det en annan het mycket heeeet kille som upptræder dær *fota nu va!*

Varfør loggar aldrig min favorit ut på msn? *snyft*

Kanske borde man ta och sova nu? Så man orkar upp klockan halv sju.





Kommentarer
Postat av: Anonym

=)

2007-08-10 @ 22:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback