ris ros och lite annat

Åkte buss i morse (som vanligt) och den var proppad med folk (ovanligt)
Och den hade varit försenad också *kallt* så jag han precis i tid till skolan *puh*
men i alla fall, så när jag jag stog där i bussen, så tänkte jag på saker/människor som gjorde mig glad och sen tänkte jag på saker/människor som gjorde mig mindre glad (för att låta tiden gå)
Så här kommer nu lite ris och ros till de som förtjänar det ;)

Ros: Tilldelas Roger Titti och Fylking för deras underbart roliga morgonprogram *love*
Och sen så måste det ju erkännas att Roger är den vackraste mannen i sverige!

Ros: Till Janet Evanovitch. För hennes underbart bra böcker om prisjägaren Stephanie Plum.
Bland det bästa jag läst.

Ris: Till busschaufören som kör som en galning när bussen är full av människor som står upp!

Ris: Till de människor som bara måste på bussen innan alla som ska av har kommit av.

Varför är det så svårt att VÄNTA?

Ros: Göran Persson, du hade i alla fall min röst!

Ris: Mr F och co. Jag gillar er INTE!

Ris: Folk som pratar när det ska vara tyst.

Ros: Michael Weatherly, Ellen Degeneres, Noah Wyle, Ryan Gosling, Morris Chestnut, Mark Harmon,
Katherine Moennig. Ni får varsitt fång med rosor för att ni gör tv/film värt att se *hetaste kändisarna*

Ros:  Pudzianowski får den, av den enkla anledningen att han är väldigt het (en starkaste-man)

Ris: Tyvärr, men jag tål inte att höra sörplandet av kaffe på morgonen!

Ros: Jakob Eklund. Han förtjänar alla världens rosor. Varför? Jo för att han är en av de bästa skådespelare vi har i Sverige *Jaaaaa*

Ros: Internetfolk. En ros var till alla trevliga människor på internet som står ut med att snacka/disskutera med mig ;)

Jaha, det var det! Nu är det bestämt sovtajm här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback