Tack

Varför måste det vara uppehåll i NCIS? Hur ska jag klara mig utan Mr Gibbs?
Får väll hålla mig tillgodo med  Criminal minds ? Matthew gray gubler ? Dr reid ? sicken vis ung man.

Lyssnar till tonerna av Annika Norlin. Hur underbart bra är inte Säkert! ? *love love love*
Helt klart den bästa skivan på länge från musiksverige *tack tack*
Lars Winnerbäck, Staffan Hellstrand och Annika Norlin - Eliterna av eliten.

Jag har tappat min skrivarlust, du har inte sett den?
Om du har sett den så var vänlig och kontakta mig eller någon som känner mig. NU!

Skolan slutar snart och jag Kommer faktiskt att sakna den. tro det eller ej men så är det.
För första gången kommer jag, Magdalena, att sakna en skola *ler*
Måste säga att den skolan värkligen har fått mig att växa som människa.
Ett stort tack till alla lärare, ett gäng starka kloka kvinnor *Me like*


Nehe om man kanske skulle ta och göra något vettigt av den här dagen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback