Rädda jorden

Såg på dockumenteren "En obekväm sanning" Av Al Gore idag.
Och det var väldigt obehagligt när han tog upp det om glacieren *Skrämmande*
Tänk att människan inte kan se vilken vacker plats jorden är och älska den där efter.
För det man älskar dödar man inte *Rädda jorden* Ska göra en lista till mig själv med saker som jag kan förbättra i miljösyfte. Sen ska jag skicka den till alla jag känner :)

(Ingen kan göra allt men alla kan göra något)


Såg fram emot studieresan till Danmark! Men det ser inte ut som att den blir av.
(Glöm att jag tänker hitta på något i Göteborg! Jag bor här och kan göra vad jag vill när jag vill här)

Ola Salo är vacker. En gudomlig syn att se på scenen *Heja heja*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback