Heja The Ark och frankrike

HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA Sverige Frankrike Vitryssland HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA

Hur röstar människor igentligen!?
Den frågan ställer jag mig varje gång det är eurovision song contest. För det blir nämligen ALDRIG som jag vill.
Så frågan blir väll: Är det ni eller jag som har kass musiksmak? ;)
För semifinalen i torsdags, var inte det den sämsta hitils!!!
Så många dåliga bidrag på ett och samma ställe *nästan så att jag somnade*
Att Vitryssland gick vidare var det enda som var bra *heja heja* Låten var helt okey och han som sjöng var härlig att se på. Men min favorit, Island, gick inte vidare! Erikur, du var ju så bra! Fast du kunde kanske ha färgat håret.
Och Dj Bobo (han hette så va?) Hur bra var inte han på scenen? Hans dans var grymt härlig, så vacker.
Fast måste säga att tjejen som sjöng där drog ner betyget på låten, hon var inte bra!
Danmark kunde väll ha fått gå vidare, den enda låten med schlagerkänsla *snygg outfit* Glitter och glamor på hög nivå. Andorra var också helt okey. Unga killar med en svängig låt. fast jag måste medge att jag tyckte att det var bra att männen i de höga hattarna gick vidare, deras refräng var riktigt nice!
Men den får inte gå och vinna, för SÅ bra var den inte!
Nej vinna ska The Ark, Frankrike eller Vitryssland göra (Och absolut inte den där glittriga tanten i rymdutstyrsel)

HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA Sverige Frankrike Vitryssland HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA

Jag bara vill ha den där snygga tröjan som hon i serien Missing hade!
Den var gul och grå och väldigt väldigt fiiiiiiiin!

Tack och hej
Och kom ihåg att rösta rätt i kväll ;)


Kommentarer
Postat av: Mathilda.

JAg håller med dig!. Ukraina får inte vinna .. Ja hon med Dj bobo sjöng falskt , annars va det ju bra =)

2007-05-12 @ 12:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback