Lite hej och lite hå

Has someone taken my place?
Gotthard - Heaven
Tack Magnus för att du presenterade den gruppen.

Målet kanske är obetydligt, men det är i alla fall ett mål, nämligen att jag aldrig ska bli full.
Alkohol hit och alkohol dit, men varför?
Jag får inte ihopp det riktigt. Alkoholen skadar folk, dödar, försätter människor i svåra situationer.
Men endå får jag höra att det är jag som är konstig som inte dricker. Hmm.

Hej och godag på dig Anders Ekborg. Varför visste inte jag att du hade släppt skivan "äkta vara"
Hur kan jag ha missat den! Såg en intervju med Anders på tv igår och några av hans låtar spelades.
Intresant intresant, den vill jag ha. Vilken röst! *me like*

Och en annan sjungande man, Patrik Isaksson. Han glöms med gämna mellanrum bort!
och endå har han en av sveriges vackraste röster och skriver de vackraste texterna.
Skärpning Magdalena, glöm inte bort patrik igen! :)


Henrik Schyffert, en av de få svenska komiker som jag faktiskt skrattar år.
Mannen är ju rolig! *like like like*


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback