The Ark, ni var bäst.

I min ögon blir Eurovision song contest bara sämre och sämre för varje år som går.
Eller så är det min musiksmak som skenar iväg *ler* välj själv.
Att Serbien vann, ja det kan jag förstå lite grann. Deras låt var helt okey, men inte jätte bra.
Och jag är otroligt glad över att de vann och inte Ukraina! För om Ukraina hade vunnit, ja då vet jag inte om jag hade skippat det här med melodifestival nästa år *hur mycket jag än älskar det*
Och sen att folk ringer och röstar och ger Rysland 12or! Vad var det för bra med deras låt då!!! :)
Nej tacka vet jag The Ark, det är riktig musik det. Fast de kunde ha haft liite mer power i låten =P

Sveriges, Vitrysslands och Frankikes bidrag var de låtar som inte var gjorde för sopptippen
(fast Frankikes framträdande var inget vidare igår, låten är mycket mycket bättre på CD)
Lettlands och Rumäniens bidrag var småmysiga (Speciellt refrängen till Lettlands bidrag)
Men men, man kan grymt hur mycket man vill, slaget är redan avgjort.
Men nästa år kommer vi tillbaka och då med den största hitten någonsin! (Så vidare vi inte skickar någon i stil med Tommy Nilsson. Ujuj)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback