På väg till dagis

Om dagarna ser jag många män i kostym på väg till dagis med sina barn.
Det är något vackert över det hela *och fråga inte varför* Själv är jag också på väg till dagis om dagarna. Fast inte för att hämta mina egna barn, utan de tre sötnosarna som jag är barnflicka åt. Man ser en hel del trevligt på de där turerna till och från dagis.

Trivs otroligt bra här i Danderyd. Familjen jag jobbar åt är en sådan där familj som man inte kan annat än att tycka om. Ni vet sådana där människor som liksom lyser godhet (till skilnad från Norge där allt var stelt och lite falskt)  


Åker hem och hälsar på i Norrköping på Onsdag. Tänkte ta tåget vid niotiden.
Det är något speciellt med känslan som kommer när man sitter på ett tåg/buss. Känslan av att vara på väg. Man sitter inte fast, utan man är på väg, man ska någonstans. Gillar den känslan, kanske lite svårt att förklara och ge den rättvisa.

Alexander Schulman. Hur underbart bra är inte hans blogg?
Sluta inte blogga för allt i världen! Brukar inte läsa så värst många bloggar. Men Alexanders blogg är ett måste. Och Emelies också så klart. Lite koll på moster måste man ju ha ;)

Nehej. Vad händer nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback