Svensson, Idol och vad?

Som bolibompafolket sa: Kärlek finns över allt.
Roligt att se att underbara Johan och härliga Eva fortfarande finns kvar. Helt klart de bästa.

Och jag bara, liksom, hallå!
Man undrar ju lite hur de ser på talang. En manlig 66årig strippa, en man med en massa tutor och en jonglör som tappar alla saker. Hm, nej det var ingen talang i mina ögon. Fast kanske en talang endå, fast inte en talang värd att vinna så mycket pengar. Nej nej nej! Och kunde de inte ha valt några andra dommare?
Fast tjejen i den otroligt vackra blåa klänningen sjöng helt underbart. Där kan jag helt förstå att de lät henne gå vidare. Undrar väll mer över varför jag änns tittar på programmet?

Jag har börjat se på idol också. Men som vanligt håller inte det programmet någon vidare klass *saknar famefactory* Det skulle väll vara Sam i så fall. Vilken röst! Hoppas att han kommer över sin nervositet.

Ett annat program som värkligen har klass är Svensson svensson. Hur underbara är de inte!? *like like* 
Tack tack svt för att ni sänder det igen. Och efter kommer ju Babben & co. Babben är guld och Maria Möller är helt toppen. Men de andra tre komikerna kunde de ha bytt ut. Ja menar det finns ju en hel del bra komiker där ute. Som man kan skratta med/åt ;) Johan Glans till exempel *love* eller kanske han Henrik Dorsin (Heter han så?)


Min blogg blir bara sämre och sämre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback